Jumaat, 16 Disember 2011

Catatan Perjalanan 2


Sebelah pagi ke Plaza GM iaitu Pusat Pemborong yang terletak di Chow Kit. Di sini pelbagai barangan boleh dibeli dengan harga yang agak murah sekiranya dibeli dalam kuantiti yang banyak. Antara barangan yang menarik yang boleh didapati di sini ialah perfumes sama ada yang ori ataupun yang tiruan. Sebahagian yang tiruan itu ada grednya seperti gred A atau gred A+ yang berkualiti. Aku kalau ke sini pasti tak lupa beli perfumes. Kebelakangan ini aku suka buat koleksi perfumes pelbagai jenama. Gambar menunjukkan sebahagian perfumes yang baru kubeli. Sehingga ini dah tak kurang daripada 50 jenama yang ada dalam koleksiku. Selain perfumes, aku juga minat dengan jam tangan replika daripada jenama yang tersohor seperti Rado, Rolex, Omega, Britling dan lain-lain. Jam replika harganya boleh tahan tapi yang pasti harganya lebih murah daripada di luar,contohnya yang di luar harganya RM400.00 di sini kita boleh dapat dengan harga RM280.00. Barang-barang lain yang boleh didapati di Plaza GM ialah pakaian, kerongsang, beg, tali pinggang, topi dan barangan kosmetik. Keluar dari Plaza GM aku menghantar isteriku ke Sogo manakala aku pergi ke Jalan Pasar, Pudu untuk melihat produk elektronik.

Tiada ulasan: